31.10.2017

Yllätys!!




Hei vain arvon asiakkaani ja lukijani <3!
Olen luvannut tänne blogiini kirjoittaa myös floristiikasta, mutta ei ole tullut kuin paristi mainittua asiasta. Tässä pähkinänkuoressa työhistoriani:
 Olen aloittanut työskentelyn kukkien parissa 13 vuotiaana Tammelantorilla kukkamyyjänä. Siitä ponnistellut eteenpäin eri kukkakaupoissa ja välillä aivan eri alan töissäkin. Luin itseni merkonimiksi, jonka jälkeen aloin lukemaan floristiksi. Opintojeni ollessa puolessa välissä saimme esikoisemme. Saan kiittää perhettäni ja läheisiäni korvaamattomasta avusta Mikaelin hoidossa, Sillä en keskeyttänyt koulua kuitenkaan. Valmistuin vuonna 2014 ja sitä ennen, vuoden 2014 huhtikuussa perustin firmani. Tässä sitä nyt ollaan, lujaa vauhtia kohti unelmaa!

Kesä oli todella kiireinen niin töiden, kun perheen osalta. Huhtikuussa meille syntyi vauva ja meillä on rakennusurakka käynnissä.

Mutta nyt tulee ilouutinen näin virallisesti!!!

↓↓

Olen parissakin sivulauseessa maininnut, että minulle on tulossa oma pieni 16m2 kukkakauppa talomme yhteyteen. Yksi suurimmista unelmistani toteutuu ja saan todella tehdä sitä mitä rakastan.
Ihana, ja vuosi vuodelta kasvanut asiakaskuntani saa ensi syksystä lähtien tulla tuosta pienestä kukkakaupastani ostamaan kukat arkeen ja juhlaan!

Ette tiedäkään, kuinka kiitollinen olen tästä mahdollisuudesta ja siitä, että saan toimia juuri täällä ja kasvattaa pienen kylän palvelutarjontaa. Tähän asti olen toiminut niinsanottuna tilauskukkakauppana ja siihen kyläläiset ovat tottuneetkin. Toivottavasti asiointi kivijalkakaupassani opitaan myös.

Talomme nousee Aunessalmenkujalle ja ensi viikolla seinien noustessa sieltä voi kukkakaupan paikan jo bongata! Liike on talon vasemmassa päädyssä, koulun puolella.
Siinä se valmistuu 👊


Ihanaa loppuviikkoa!

Alla vielä pari herkkuotosta kesän hääkukista👰



 <3 Kristiina

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti